Meestgestelde vragen
Taal: Nederlands
Wissel van taal:

Mijn DigiD-inlog werkt niet. Wat moet ik doen?

Om je vaccinatiegegevens in te laden in CoronaCheck heb je een geldige DigiD nodig. Een DigiD kun je via deze link aanvragen De aanvraag van een nieuwe DigiD duurt enkele werkdagen.

Je kan inloggen op DigiD via de app (download hier de DigiD app) of de DigiD website met sms-controle. Over het instellen van een sms-controle lees je hier meer.

Meer informatie over DigiD: neem hiervoor contact op met de Helpdesk op 088 123 65 55 (op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur en in het weekend van 12:00-22:00).

Heb je geen DigiD of geen digitale middelen, neem dan telefonisch contact op met de CoronaCheck helpdesk.

Foutmelding DigiD

Heb je al DigiD en lukt het je niet om hier een coronabewijs mee op te halen? Bij sommige mensen lukt het inloggen met DigiD helaas niet. Je kunt een aantal stappen ondernemen:

Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op de helpdesk van DigiD op 088 123 65 55 (op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur en in het weekend van 12:00-22:00).